Další přidané věcičky...

10.09.2011 08:46

Zdravím...

Zase jsem trošku postoupila s tvorbou stránek... Omlouvám se těm, kteří čekají na nějaké recenze, ale věřte, že ty zaberou nejvíce času, takže jsem se zatím pustila do "lehčích" úkonů... A plody mé dřiny se dostavily!

1. Přidala jsem novou záložku pod názvem "Hudba z anime"... Zde jsou prozatím ke stažení nějaké soundtracky z anime Naruto ve formátu mp3... Dále bych uvítala vaše názory a přání... Nevím, jaké sklatby z jakého anime byste zde uvítali a jaké potřebujete "nutně" sehnat... Jakýkoliv tip pište do "Vašich nápadů" a moc mi tím pomůžete.

2. Další přidanou záložkou jsou "Japonská přísloví". Japonsko je, jak jistě víte, zemí, ze které k nám pronikají ta ůžasná a krásná díla a příběhy. Japonsko je vlastně porodnicí mangy a anime. Bez Japonska by tyto stránky ani nevznikly...

No, a tak jsem se rozhodla vás seznámit s nějakými pěknými příslovími... Ani byste nevěřili, jak jsou pravdivá... Tak posuďte sami :) !!!

3. A (pro teď) posledním bodem je...

Zkrátka v rubrice "Manga ke čtení" jsem pro vás připravila pár užitečných odkazů... Po kliknutí budete přesměrováni rovnou do čítárny, kde se můžete pročítat mangu (většinou) česky až do alelujah... :D Hezké počteníčko!

Přeje

    Leilee Yume Warauhito